قیمت نرده سنگی صراحی فروش نرده صراحی مصنوعی قیمت نرده صراحی سیمانی با ضمانت کتبی

قیمت فروش مدلهای نرده سنگی گرد و چهارگوش+قیمت نرده سنگی صراحی مصنوعی نرده سیمانی+نصب

قیمت فروش مدلهای نرده سنگی گرد و چهارگوش+قیمت نرده سنگی صراحی مصنوعی نرده سیمانی+نصب

قیمت نرده سنگی صراحی فروش نرده صراحی مصنوعی قیمت نرده صراحی سیمانی با ضمانت کتبی

پیشنهاد امروز: از صفحه قیمت روشویی سنگی دیدن کنید

هشدار،هشدار...
هرگونه کپی برداری از این مطالب در جهت سواستفاده مالی و معنوی طبق ماده 12قانون مجازات اسلامی جرائم سایبری پیگرد قانونی دارد و شخص خاصی به 200/000تا2/000/000ملیون ریال جریمه و در پرداخت غرامت به صاحب مطالب و برای بار دوم به 30تا93روز حبس محکوم می شود،از قبل از اینکه حافظ مطالب ما هستید متشکریم.


(در مورد نرده سنگی بیشتر بدانید)

نرده سنگی یا همان نرده صراهی یکی از زیباترین مدل های نرده موجود در بازار است که با استقامت خوب دربرابر سرما و گرما توانسته نظر ساختمان سازان زیادی را به خود جلب کند، همچنین زیبایی منحصر به فرد وطبیعی بودن این محصول باعث شده افراد زیادی این نرده صراهی یا سوراهی سنگی را به نرده های استیل المینیوم فلز و.. ترجیح دهند، همچنین دست تراش بودن این محصول آرامش خاطر بخصوصی به انسان میدهد، همان طور که یک قالی دست باف نسبت به قالی ماشینی برای هرفردی با ارزشتر میباشد،از دیگر خصوصیات صراحی سنگی و یا سنگ سراهی ،میتوان به ضد آتش بودن، عدم نیاز به رنگ، قابل شستوشو بودن و... اشاره کرد. راه پله،بالکن،تراس،دور پشتبام و... مناطقی هستند که میتوان نرده سنگی پله و یا نرده صراحی راهپله را استفاده کرد.
همچنین نمونه های نرده مصنوعی یا همان صراحی پلیمری رزینی نیز همین استقامت و زیبایی را داراست،،البته این نرده های رزینی،با سوراهی های سیمانی قدیمی،تفاوت زیادی دارد.استقامت بالا و ضد آب بودن این محصولات،بزرگترین مزیت محصولات پلیمری نسبت به نرده سیمانی های قدیمی هستند
،کارگاه تراش و تولید سنگ صراحی و پایه سنگی صراحی سرطاوی با بیش از 13سال سابقه،درخدمت تمامی مشتریان عزیز در سراسر کشور،هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی میباشد،،برای دیدن مدلهای نرده صراحی و اطلاع از قیمت نرده سنگی صراحی،لطفا از مطالب ما دیدن فرمایید. سوراهی سنگی یا همان نرده صراهی سنگی با کیفیت و عمده را از ما بخواهید،،

برای دیدن تصاویر،اطلاعات،خرید و قیمت نرده سنگی گرد و چهارگوش مطالب ما را مرور کنید

نویسندگان

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

توضیحات تکمیلی درباره نرده سنگی،تاریخچه و انواع نرده سنگی صراحی

نرده سنگی گرد صراحی سنگی چهارگوش

صنعت سنگ و فراوری آن سالهاست که در کشورمان رواج دارد و تاریخچه استفاده از سنگ،به دهها هزار سال قبل برمیگردد،در چند سال اخیر سنگ طبیعی از محبوبیت خاصی در بین مردمان ایران زمین  برخوردار شده است، از این رو و با توجه به پیشرفت صنعت ساختمان سازی در ایران،سنگ طبیعی توانسته جایگاه بسیار  خوبی در بین سازندگان ساختمان پیدا کند،به طوری که حتی افرادی که انبوه ساز هستند و نگاه و اولویت آنها داشتن صرفه اقتصادی ساخت و ساز هست،با وجود آجر نما که به مراتب قیمتی مناسبتر از سنگ دارد،باز هم به سنگ روی می آورند و اگر هم تمام ساختمان خود را سنگ نما نکنند،از ترکیب سنگ و آجر برای نماهای ساختمان خود استفاده میکنند، در این بین یکی از استفاده های کارفرمایان از سنگ طبیعی تزئینات سنگی است که به زبان ساده همان نمای کلاسیک یا نمای رومی است، سنگ های حجاری شده یا همان سنگتراشی از دیرباز تا امروز مورد توجه معماران ایرانی بوده و هست و نمونه های بارز آن تخت جمشید فارس و بیستون کرمانشاه است.

ستونها،سرستون، کتیبه ها  نرده های سنگی،مجسمه ها و بسیاری از نمونه های سنگتراشی شده را میتوان به وفور در نمای خانه ها و ویلاهای ساخته شده در شهرهای بزرگ و حتی روستاها مشاهده کرد و از زیبایی چشم نواز آن لذت برد.

در این بین اما نرده سنگی یا همان پایه سنگ صراحی بیشتر از موارد دیگر مورد استفاده  و توجه عموم مردم قرار گرفته و تاریخچه نرده سنگی صراحی به سالها قبل برمیگردد، و از دیرباز در قصرهای پادشاهان تا به امروز استفاده میشود،،در ایران اما دلیل استفاده این نوع از حفاظ سنگی به جای نرده های استیل و فلز این است که  حتما نیاز نیست که نمای ساختمان کلاسیک و رومی باشد و شما میتوانید در هر جایی این نرده ها را برای بالکن و راه پله استفاده کنید،استقامت بالای سنگ، غیر قابل اشتغال بودن و راحتی در شست و شو،از دلایل عمده استفاده مردم از نرده صراحی در منازل و ویلاهای خود است که در کنار آن زیبایی رگه های طبیعی سنگ، نقش به سزایی از کانون توجه قرار گرفتن پایه های نرده سنگ صراحی دارد.
نرده سنگیها در ۲مقطع عمده تولید میشوند که مدلهای نرده سنگی گرد کمی قدیمی تر و مدلهای نرده سنگی چهارگوش تقریبا جدیدتر هستند و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند، این ۲مقطع صراحی خود شامل مدلهای متفاوتی میشوند و از نظر طرح و ابعاد کمی با هم تفاوت دارند، در حال حاظر طرحهای مختلفی برای تراش نرده سنگی موجود است که دست مشتریان را باز میگذارد که با توجه به  سلایق خود،رنگ و طرح مورد نظر را انتخاب کنند.تزئینات سنگ سرطاوی با تولید انواع نرده سنگی و انواع نرده صراحی سنگی در طرحهای مختلف توانسته نیازهای افراد،با سلیقه های مختلف را به طور کامل برآورده کند و با توجه به تخصص و سابقه نیروهای شاغل در کارگاه،طرح های سفارشی شما را نیز با همان کیفیت تولید و در اسرع وقت به شما تحویل دهد، اعتبار ما کیفیت ماست، نرده سنگی صراحی درجه ۱ و با کیفیت را از ما بخواهید.

برچسب ها: نرده سنگی  نرده صراحی  مدلهای نرده سنگی مدلهای صراحی سنگی  سنگ نما  آجر نما  نمای رومی  نمای کلاسیک  سنگتراشی  تزئینات سنگی  حجاری