قیمت نرده سنگی صراحی فروش نرده صراحی مصنوعی قیمت نرده صراحی سیمانی با ضمانت کتبی

قیمت فروش مدلهای نرده سنگی گرد و چهارگوش+قیمت نرده سنگی صراحی مصنوعی نرده سیمانی+نصب

قیمت فروش مدلهای نرده سنگی گرد و چهارگوش+قیمت نرده سنگی صراحی مصنوعی نرده سیمانی+نصب

قیمت نرده سنگی صراحی فروش نرده صراحی مصنوعی قیمت نرده صراحی سیمانی با ضمانت کتبی

پیشنهاد امروز: از صفحه قیمت روشویی سنگی دیدن کنید

هشدار،هشدار...
هرگونه کپی برداری از این مطالب در جهت سواستفاده مالی و معنوی طبق ماده 12قانون مجازات اسلامی جرائم سایبری پیگرد قانونی دارد و شخص خاصی به 200/000تا2/000/000ملیون ریال جریمه و در پرداخت غرامت به صاحب مطالب و برای بار دوم به 30تا93روز حبس محکوم می شود،از قبل از اینکه حافظ مطالب ما هستید متشکریم.


(در مورد نرده سنگی بیشتر بدانید)

نرده سنگی یا همان نرده صراهی یکی از زیباترین مدل های نرده موجود در بازار است که با استقامت خوب دربرابر سرما و گرما توانسته نظر ساختمان سازان زیادی را به خود جلب کند، همچنین زیبایی منحصر به فرد وطبیعی بودن این محصول باعث شده افراد زیادی این نرده صراهی یا سوراهی سنگی را به نرده های استیل المینیوم فلز و.. ترجیح دهند، همچنین دست تراش بودن این محصول آرامش خاطر بخصوصی به انسان میدهد، همان طور که یک قالی دست باف نسبت به قالی ماشینی برای هرفردی با ارزشتر میباشد،از دیگر خصوصیات صراحی سنگی و یا سنگ سراهی ،میتوان به ضد آتش بودن، عدم نیاز به رنگ، قابل شستوشو بودن و... اشاره کرد. راه پله،بالکن،تراس،دور پشتبام و... مناطقی هستند که میتوان نرده سنگی پله و یا نرده صراحی راهپله را استفاده کرد.
همچنین نمونه های نرده مصنوعی یا همان صراحی پلیمری رزینی نیز همین استقامت و زیبایی را داراست،،البته این نرده های رزینی،با سوراهی های سیمانی قدیمی،تفاوت زیادی دارد.استقامت بالا و ضد آب بودن این محصولات،بزرگترین مزیت محصولات پلیمری نسبت به نرده سیمانی های قدیمی هستند
،کارگاه تراش و تولید سنگ صراحی و پایه سنگی صراحی سرطاوی با بیش از 13سال سابقه،درخدمت تمامی مشتریان عزیز در سراسر کشور،هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی میباشد،،برای دیدن مدلهای نرده صراحی و اطلاع از قیمت نرده سنگی صراحی،لطفا از مطالب ما دیدن فرمایید. سوراهی سنگی یا همان نرده صراهی سنگی با کیفیت و عمده را از ما بخواهید،،

برای دیدن تصاویر،اطلاعات،خرید و قیمت نرده سنگی گرد و چهارگوش مطالب ما را مرور کنید

نویسندگان

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

قیمت نرده سنگی صراحی قیمت نرده صراحی سنگی فروش نرده صراحی مستقیم از کارگاه

عکس نصب شده نرده سنگی صراحی

نرده سنگی صراحی مرمرنرده صراحی سنگی مرمر سوپر سفید یکدستنرده سنگی صراحی مرمر سوپر

اجرای حفاظ سنگی و فروش نرده صراحی سنگی تراس و نرده بالکن ساختمان به صورت کاملا حرفه ای در رنگهای متنوع و ابعاد مختلف به سفارش شما مردم عزیز،تولید نرده سنگی و پایه صراحی سنگی در تعدادهای بالا در کمترین زمان ممکن، فروش انواع مدلهای نرده صراحی چهارگوش و سنگ نرده ایی با بهترین کیفیت در انواع و اقسام سنگهای مختلف اعم از نرده سنگی تراورتن نرده صراحی تراورتن و ترامیت و مرمریت در کارگاه ما با بهترین کیفیت تولید میشود،تولیدانحصاری نرده صراحی مرمر سفید با موجهای بسیار زیبا با مناسبتریت قیمت نرده سنگی تولید و عرضه میشود،این نوع پایه سنگ مرمر بسیار خاص بوده و استقامت بالا و رنگ و صیغل زیبای این سنگ،چشمان هر بیننده ایی را به خود جلب میکند،،کارگاه تولیدی ما به جز تولید پایه های حفاظ سنگی معمول بازار، تولید کننده نرده سنگی مرمر نیز هست و با بهترین قیمت این نوع سنگ مرمر را برای شما تولید میکند،،،تولید کننده انحصاری سنگ قلیانی مرمر در تهران،فروش نرده سنگی زیر قیمت بازار و به طور عمده بدون حتی یک واسطه و فروش مستقیم از کارگاه .اینجا مرکز فروش نرده سنگی درتهران است ، برای خرید نرده سنگی صراحی و یا دیدن تصاویر صراحی و همچنین قیمت نرده صراحی سنگی با ما تماس بگیرید، و یا درواتساب با ما درارتباط باشید.همچنین برای دیدن قیمت نرده سنگی و قیمت نرده صراحی سنگی در مدلهای سفارشی با ما تماس بگیرید تا طرح ها و مدلهای نرده سنگی مد نظر شمارا با بهترین کیفیت تولید کنیم،برای راحتی شما مشتری عزیز ،نمونه ایی از  لیست قیمت نرده سنگی صراحی  در زیر برای شما آماده شده.

 کارگاه تولید ما با بیش از 10سال سابقه توانسته است خدمات بسیار مناسبی به مشتریان خود ارائه کند و با قیمت گذاری مناسب،و شعار سود کمتر ، فروش بیشتر،نظر مشتریانی که به دلیل قیمتهای نجومی این نوع از  نرده سنگی تراس و سنگ نرده پله،معمولا از خرید صرف نظر میکنند و به سراغ نرده های فلزی میروند  را به خود جلب کند،افتخار ما،اعتماد شماست. قیمت سنگ نرده پله و قیمت سنگ نرده ایی مناسب و نرده سنگی ارزان را از ما بخواهید

 

پیشنهاد میکنم از مطلب قیمت روشویی سنگی عمده از کارگاه دیدن کنید

 

 

شماره های تماس

09390502323 ایتا و روبیکا

09903243746 

سعید سرطاوی

 

(مشتریان و بازدید کنندگان گرامی توجه داشته باشید که از مطالب ما به طور کل و بدون حتی یک کلمه کم و زیاد کپی شده، به زودی سایتهای کپی کننده توسط پلیس فتا فیلتر و مسدود میشوند و افراد کپی کننده تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.)

 

لیست قیمت نرده سنگی صراحی چهارگوش رنگ سفید

قیمت فروش نرده سنگی ارزان مربعی چهار گوش عرض 12سانت،سنگ نرده پله و نرده سنگی تراس

 

بروز رسانی بهار 1401

 

ارتفاع 80سانت 160/000تومان

ارتفاع 70سانت 130/000تومان

ارتفاع 60سانت 120/000تومان

ارتفاع 50سانت 110/000تومان

 

قیمت نرده سنگی تراورتن

 

 با توجه به اینکه  مدلهای سنگ نرده تراورتن بسیار متنوع هست،برای اطلاع از،قیمت نرده صراحی تراورتن تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی پیام بدهید تا به نسبت هزینه شما و رنگ درخواستی، نمونه های نرده سنگی تراورتن همراه با توضیحات خدمت شما مشتریان عزیز ارسال شود.

 

برای دیدن قیمت صراحی مرمر کمی پایینتر مراجعه کنید

 

(ابعاد سفارشی و درخواستی نیز با بهترین قیمت قابل تولید است)

 

در مورد نرده سنگی بیشتر بدانید

 

حفاظ سنگی یکی از زیباترین مدل های نرده موجود در بازار است که با استقامت خوب دربرابر سرما و گرما توانسته نظر ساختمان سازان زیادی را به خود جلب کند، همچنین زیبایی منحصر به فرد وطبیعی بودن این محصول باعث شده افراد زیادی این نرده صراهی یا سوراهی سنگی را به نرده های استیل المینیوم فلز و.. ترجیح دهند، ازطرفی طبیعی بودن سنگ از لحاظ روانشناسی روی ذهن انسان تاثیر مثبت دارد،تصور کنید در کنار نرده سنگی تراس خود در حال میل کردن یه فنجان قهوه یا چای هستید،حس و احساسی را که تجربه میکنید،قطعا با دیدن نرده فلزی یا نرده های استیل که اکثرا چینی هستند تجربه نخواهید کرد، همچنین دربعضی موارد دست تراش بودن این محصول آرامش خاطر بخصوصی به انسان میدهد، همان طور که یک قالی دست باف نسبت به قالی ماشینی برای هرفردی با ارزشتر میباشد،از دیگر خصوصیات صراحی سنگی و یا سنگ سراهی ،میتوان به ضد آتش بودن، عدم نیاز به رنگ، قابل شستوشو بودن و... اشاره کرد. راه پله،بالکن،تراس،دور پشتبام و... از جمله مناطقی هستند که میتوان نرده سنگی پله و یا نرده صراحی راه پله را استفاده کرد

 

توضیحات+قیمت نرده سنگی مرمر

نرده سنگی مرمر و پایه سنگ صراحی مرمر سفید درجه 1 و نرده صراحی مرمر سوپر با بهترین قیمت در ایران و بالاترین کیفیت در کارگاه ما تولید و به صورت مستقیم به خود مصرف کننده به فروش میرسد،قیمت این سنگ در بازار بالای 250هزارتومان میباشد و به سختی میتوان این نوع سنگ را دربازار پیدا کرد، اما نگران نباشید،  قیمت مناسب سنگ نرده مرمر را از ما بخواهید.

قیمت نرده صراحی سنگی مرمر سفید 

 همراه با شال طبیعی روی سنگ

هرعدد

ارتفاع 70سانت  220/000تومان

ارتفاع 60سانت  210/000تومان

ارتفاع 50سانت  200/000تومان

 

 

 

تمامی قیمتهای فوق قیمت فروش عمده ما هستند، اما به درخواست مشتریان عزیز و کاربران گرامی سایت ازاین پس فروش جزیی با همین قیمتها نیز انجام میشود.برای استعلام قیمت سنگهای دیگر،تماس بگیرید یا درواتساب درارتباط باشید

(قیمت نرده سنگی گرد و نرده سنگی پله به دلیل وقت بیشتری که برای تراشیدن پایه سنگ گرد نیاز هست کمی گرانتر از نرده سنگی چهار گوش هست)

برای دیدن قیمتهای نمونه های نرده،سنگ،صراحی،گرد لطفا از مطلب نرده سنگی قلیانی،در لیست مطالب در سمت چپ سایت دیدن کنید.

 

برای اثبات و صحت مطالب ما میتوانید در بازار قیمت بگیرید

به عنوان مثال در تهران میتوانید از بازار سنگ حسن اباد یا شمس اباد  قیمت بگیرید

اجرای صراحی سنگی در بالکن،پله و تراس زیبایی خاصی به نمای ساختمان میدهد،شما میتوانید با گذاشتن گل های طبیعی (مخصوصا گل پیچک)  بالکن خانه را به صورت طبیعی زیبا کنید،چون هم نرده سنگی ، و هم گل و گیاه از دل طبیعت هستند  که این دو یعنی سنگ و گیاه مکمل یکدیگر شده و از لحاظ روانشناسی تاثیر بسزایی در روحیه انسان میگذارد.

آدرس کارگاه

شهرری،،اتوبان شهید کریمی،،جاده چالطرخان،200متر،بعداز شهرک صنعتی عشق اباد،،کوچه حضرت مهدی،،سمت راست درب دوم

نرده سنگی بالکن وتراسنرده سنگی تراس و بالکون ساختمان